Tylko nasi pacjenci mogą w pełni ocenić pobyt w przychodni, warunki jakie w niej napotkali i jakość obsługi.
Zapraszam Państwa do wypełnienia anonimowej ankiety, która pomoże nam poprawić jakość udzielanych świadczeń.

Ankieta jest anonimowa, wypełnienie ankiety zajmuje ok. 4 minut.

Proszę o wybranie swojej przychodni.

Bardzo dziękuję za poświęcony czas,
kierownik przychodni Małgorzata Kowalczyk-Kram

Ankieta satysfakcji – przychodnia 9 Maja Teleporady w PMR filia 9 Maja
Ankieta satysfakcji – przychodnia Szafera Teleporady w PMR filia Szafera
Ankieta satysfakcji – przychodnia Miodowa Teleporady w PMR filia Miodowa
Ankieta satysfakcji – przychodnia Lubelska Teleporady w PMR filia Lubelska
Ankieta satysfakcji – przychodnia Derdowskiego Teleporady w PMR filia Derdowskiego
Ankieta satysfakcji – przychodnia Górna Teleporady w PMR filia Górna
Ankieta satysfakcji – przychodnia Reda Teleporady w PMR filia Reda
<<  powrót